piątek, 9 grudnia 2011

pierś kurczaka w boczku z oscypkiem

Wydawało mi się, że niewiele pozostało już rzeczy które mogłabym upchnąć w kieszonce kurczakowej żeby wzbogacić jego smak, a jednak... a w zanadrzu mam jeszcze przynajmniej jedną propozycję, ale to już niebawem.

Pierś kurczaka w boczku z oscypkiem

W kieszonce piersi kurczaka umieściłam oscypka - takiego małego wędzonego, przekrojonego wzdłuż na pół. Posoliłam pierś po wierzchu i zawinęłam w cieniutkie plasterki wędzonego boczku. Całość zapiekłam 30 minut w 180 stopniach. Podałam z konfiturą żurawinową. Oscypek idealnie się rozpuścił, ale nadal "skrzypiał". Kurczak nabrał bardzo fajnego aromatu dzięki wędzonemu serkowi.

13 komentarzy:

  1. O!! Jak apetycznie! Bardzo do mnie przemawia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie też gada "zjedz mnie!" - czy to znak, że już trzeba się leczyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, to znak że trzeba zjeść śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczne zdjęcie i świetna propozycja! ;) Z oscypkiem to ja w ciemno biorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam w lodówce boczek i nie wiem co z nim zrobić :) Tylko skąd wezmę oscypek...
    Aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, następnym razem jak przywiozę z gór oscypka to wypróbuje te przepis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Bardzo wykwintna propozycja na obiad w większym gronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to wymyśliłaś. Smak oscypka nadał banalnej w końcu piersi nowego wyrazu, i do tego żurawiny - pycha! M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z oscypkiem, tak dość nietypowo, ale i nietypowe niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzis zrobilam na obiadek - pyszne! Ciesze sie, ze znalazlam Twoja stronke ze smakolykami! dziekuje!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...