piątek, 7 maja 2010

Zabawa "10 zdjęcie"

Ivcia z Zieleńca zaprosiła mnie do zabawy w dziesiąte zdjęcie z komputera i oto i ono.

Zdjęć bardzo archiwalnych na komputerze nie mam bo zmienialiśmy i archiwizację przeprowadziliśmy, ale ubiegły rok zostawiłam z sentymentu.
Powyższe zdjęcie zostało zrobione 7 marca 2009r. Mój synek ma na nim 1 dzień. Urodził się w piątek 6 marca, a w sobotę 7 marca w południe wypisali nas ze szpitala, pech chciał że nie miał nas kto zawieźć do domu naszego własnego, więc na ten jeden dzień wylądowaliśmy z Bąblem u moich rodziców (zresztą mieszkali wtedy jeszcze w centrum stolicy i od nich było bliżej do szpitala niż ode mnie z obrzeża miasta - teraz i oni tu mieszkają). Byliśmy nie przygotowani na pomieszkiwanie z Bąblem u rodziców (którzy notabene byli na 2 tygodnie przed wyprowadzką, więc wszędzie były kartony, pudła i ogólnie do użytku było tylko łóżko), więc i nie było jego rzeczy - butelka (bo brak pokarmu a mały był Głodomorem pierwotnie) od zaprzyjaźnionej cudzoziemskiej sąsiadki, mleko w proszku kupione w jedynym otwartym sklepie.... ale i tak było cudnie :):) A ja byłam szczęśliwa jak nigdy :):) (również z powodu, że nie chcieli mnie już tam dłużej trzymać bo sajgon straszny, sauna w salach, przepełnienie). W niedzielę 8 marca byliśmy już w domku - piękny kobiecy dzień kobiet :)

A ja zapraszam do zabawy:
Anię i Fuerto
Zasady proste, trzeba umieścić dziesiąte w kolejności najstarsze zdjęcie jakie mamy w komputerze i opisać jego historię. Miłego szperania i wspomnień.



4 komentarze:

  1. Bąbel taki tyci, a butla gigant!
    Dziękuje za zaproszenie, idę poszperać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10 maja, 2010

    poruszyłaś takie piękne wspomnienia.... Bartuś - takie małe cudo!!! To był piękny rok i poproszę o taki każdy następny. mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, sentymentalne zdjęcie...no to miałaś na prawdę cudowny Dzień Kobiet...szkoda,że z tym pierwszym noclegiem tak wyszło, ale cóż czasem tak bywa...(szybko Cię wypisali ze szpitala)- Pozdrawiam mamę i synka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak powspominać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...