wtorek, 11 października 2011

sałatka

To była pierwsza opcja w jakiej zjadłam zarówno krewetki jak i selera naciowego. Nie jestem i nie byłam miłośniczką selera, za to do krewetek się przekonałam i jem je również w innych wersjach niż ta sałatka.

Sałatka z krewetek i selera naciowego
  • 300g ugotowanych krewetek koktajlowych
  • ładny seler naciowy
  • 2 ząbki czosnku
  • 3 łyżki majonezu
  • 1 łyżeczka keczupu
  • 1 łyżeczka słodkiego sosu chilli
Selera należy pokroić dosyć drobno, nie tylko w półkrążki ale nawet w kostkę. Większe krewetki przecinam na pół, mniejsze zostawiam w całości. Mieszam z selerem i polewam sosem z majonezu, czosnku przeciśniętego przez praskę, keczupu i sosu chilli. Całość musi się przegryźć przynajmniej godzinkę, ale lepiej dłużej. Jest bardzo smaczna :)

7 komentarzy:

  1. sałatka z robalami jak to mówią u mnie w domu - jakoś nie lubimy krewetek.... ale może właśnie w takiej sałatce bym się do nich przekonała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham krewetki, ale tylko dobrze przyrządzone, Twoje wyglądają pięknie.:) Z selerem muszą być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka sałatka jest delikatna a zarazem pikantna w smaku i z lekko różowym sosem ładnie wygląda. Może stanowić bazę do modyfikacji - różne dodatki mogą ją wzbogacić, np. awokado pokrojone w kosteczkę, albo groszek albo drobniutko pokrojona czerwona papryka. Krewetki w tym zestawie są pyszne nawet dla nielubków krewetkowych.M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za krewetkami, ale często mamy gości, którzy i owszem, więc super pomysł z sałatką, bo sama bym nie wymyśliła:)Uraczę gości przy najbliższej okazji!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda apetycznie.Lecz ja chyba jednak się nie przełamię :(

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja odwrotnie - kocham selera naciowego, z krewetkami to już jestem jednak na bakier ;) Ale kto wie, może w takiej sałatce bym się przekonała?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...