sobota, 24 grudnia 2011

francuskie rożki z makiem

Zostało mi trochę masy makowej z pieczenia strucli. Aż szkoda by było żeby się zmarnowała, ale czasu na nic wymyślnego już nie znalazłam. Dlatego też powstały rożki francuskie z makiem. Wykorzystałam gotowe ciasto francuskie. Pokroiłam je na niewielkie kwadraty - takie 5x5cm i nałożyłam na każdy po łyżeczce masy makowej (użyłam gotowej wzbogaconej o miód, rodzynki i skórkę pomarańczową z syropu). Skleiłam w trójkąciki, posmarowałam roztrzepanym żółtkiem i upiekłam do zezłocenia w 180 stopnich.


4 komentarze:

  1. pyszne i szybkie, mam jeszcze masę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, nawet by mogły byc na podarek dla kogoś! są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, nic się nie zmarnuje!!!

    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Były takie pyszne, że można było rzeczywiście rozdawać jako prezenty,gdyby tylko zostały...M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...