środa, 11 lipca 2012

sałatka z melonem i pomarańczą

Cudownie aromatyczna  i soczysta sałatka. Pycha

Aromatyczna sałatka z melonem i pomarańczą
  • 1 melon galia
  • 1 zielony ogórek
  • 20 pomidorków koktajlowych - najlepiej 2 kolory
  • 1-2 opakowania kuleczek mozzarelli
  • 2 pomarańcze
  • świeża bazylia
  • endywia
  • radicchio
dressing
  • oliwa
  • sok z limonki
  • sól, pieprz, cukier
Melona wydrążyć w kuleczki. Ogórka pozbawić pestek i pokroić w kostkę, dodać przekrojone na pół pomidorki oraz całe kuleczki mozzarelli. Wymieszać z porwaną sałatą, na koniec dodać cząstki pomarańczy pozbawione błonek. Całość wymieszać delikatnie z listkami bazylii i przed podaniem polać dressingiem

6 komentarzy:

  1. lubię takie smaczki - zjadłabym taką sałatkę do pieczonego mięsa

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nie jadłam w takim połączeniu... ciekawe, pewnie by mi smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie połączyłaś smaki, prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie smaków i wygląda mi na bardzo orzeźwiającą! byle podskoczyła znów temperatura, a z chęcią wypróbuję:)

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo orzeźwiająca sałatka, w sam raz na upały. M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie teraz przydała by się taka schłodzona sałatka, nawet zamiast obiadu, bo na dworze upał nie z tej ziemi.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...