poniedziałek, 20 lutego 2012

śniadaniowa zapiekanka

Kolejna odsłona jajecznego śniadania trochę innego niż poczciwa jajecznica czy omlet.

Śniadaniowa zapiekanka
  • 4 jajka
  • 6 plasterków szynki dojrzewającej
  • 10 pomidorków koktajlowych
  • garść czarnych oliwek
  • szczypiorek
  • 1 kulka mozzarelli
Szynkę pokroić w kawałki, pomidorki na ćwiartki, oliwki w połówki. Mozzarellę pokroić w większą kostkę, szczypiorek posiekać. W kokilkach wymieszać szynkę, pomidorki, oliwki, mozzarellę i szczypiorek z jednym jajkiem. Na wierzch wybić drugie jajko i posypać szczypiorkiem. Zapiec 20 minut w 180-200 stopniach - zależy od wysokości kokilek i stopnia ścięcia jajek jakie lubimy.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie jajko, to świetna odskocznia od zwykłej jajecznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamciu a ja jeszcze nie jadłam śniadania....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne fantastyczne śniadanko!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszna odmiana dla jajecznicy :)

    Pozdrawiam słonecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie śniadanko to i ja sie piszę.Mniamuśne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie rzeczy na śniadanko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tak zapiekane jaja! Często przyrządzam podobne w weekendy kiedy śniadaniowego czasu nieco więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. KOKILIEK Z JAJAKAMI ROBIŁAM KILKA, ALE Z MOZARELLĄ - DOBRY POMYSŁ. nA ILE PORCJI PRZEWIDZIANE SĄ JEDNO JAJKO I KULKA MOZARELLI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis jest na 2 porcje, kokilki 11cm szerokie na 5cm wysokie

      Usuń
  9. Uwielbiam każdy element tej zapiekanki! Na pewno była pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też chciałam dla K. ostatnio zrobić!
    ślicznie zarumieniona!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepysznie! Idealne na niedzielne, leniwe, spokojne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne śniadaneko. zeby ktos mi takie zrobił.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...