sobota, 16 czerwca 2012

sos Bombay

Po ostatnich warsztatach w Makro obiecałam że zaprezentuję sos Bombay. Byłam zaskoczona połączeniem składników jak i tym, że aż tak na słodko i do mięska. Ale.... jest rewelacyjny. Ja przekonałam się o tym na warsztatach a rodzinka w ostatni długi weekend. Zjedli wszystko i pytali czy na następny dzień też będzie.

Sos Bombay
  • majonez
  • rodzynki
  • banan
  • curry (w proszku lub pasta)
Nie podaję ilości składników, bo każdy dobierze sobie bardziej pod siebie  i pod ilość osób :). Rodzynki należy zagotować w niewielkiej ilości wody. W miseczce rozmieszać majonez z curry do smaku, dodać pokrojonego banana i rozmieszać z rodzynkami (razem z pozostałą niewielką ilością wody). Pozostawić na trochę aby się przegryzło.

3 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy sos, świetny, słodycz przenikająca przez smak curry, nie do opisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie sosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święte słowa Michale, sos był przepyszny - dobry do mięs z grilla, ale równie znakomity do zimnych mięs i wędlin. Super! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...