niedziela, 3 lipca 2011

sałatka z bobu i suszonych pomidorów

Jak już wspominałam, rodzinnie uwielbiamy bób. Szkoda że jego sezon jest taki krótki. W tym roku chyba go trochę zamrożę. Żeby nie było monotonnie proponuję sałatkę z suszonymi pomidorami.

Sałatka z bobu i suszonych pomidorów
  • 1kg bobu
  • 5-6 dorodnych suszonych pomidorów w oliwie
  • 3 ząbki czosnku
  • 2 łyżki majonezu
  • 3 łyżki śmietany 12%
  • zioła prowansalskie
Bób ugotować al dente, obrać i wrzucić do salaterki. Czosnek przecisnąć przez praskę. Pomidory odsączyć i pokroić w kostkę. Wszystko wymieszać i połączyć z sosem śmietanowo-majonezowym i ziołami prowansalskimi. Zostawić na pół godzinki żeby się przegryzło

4 komentarze:

  1. Tez lubię bób :) Zimą czasem kupuję mrożony :) A sałatka wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bób i suszone pomidory? Coś całkiem nowego! Ja już doszłam do wniosku że bób ma w sobie jakiś narkotyk przez który tak uzależnia, tylko jeszcze nikt go nie wykrył :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że zieloności bobu nie widać spod białości sosu, ale to danie musi być pyszne!!! bo wszystkie składniki z osobna to delicje.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. zwykle nie zdążam zrobić sałatki, zjadam bób saute szybciutko, ale na tę się skuszę [ile ę mi się napisało!]. musiała być pyszna, co? M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...