wtorek, 27 marca 2012

dorada z porami

Tym razem pieczona dorada. Wyszła bardzo pyszna! Serdecznie wam polecam.

Dorada z porami
  • 2 świeże nie za duże dorady
  • 1 średni por
  • 1 zielona papryczka chilli
  • garść czarnych oliwek
  • 1 łyżka płatków słodkiej papryki
  • 2 łyżki startego sera grana padano
  • sól,
  • olej,
  • 1 łyżka masła
Rybki oczyścić, opłukać i osuszyć, następnie oprószyć solą. Pora pokroić w plasterki i poddusić na maśle, dodać pokrojone w krążki oliwki i posiekaną papryczkę chilli. Na koniec duszenia dorzucić płatki słodkiej papryki, ew doprawić solą. W każdy brzuszek rybki włożyć po łyżce farszu. Ryby przełożyć do naczynia do zapiekania, skropić olejem, wokół wyłożyć resztę farszu. Wszystko posypać serem. Piekłam 30 minut w 180 stopniach.


8 komentarzy:

  1. Taka rybka, tak podana, to musi być pyszna! Pięknie i smacznie! Muszę się poprawic i częściej podawać rybę na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęcające te dorady, i farsz pełen smaków i zapachów !!! M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi byc pyszna! Moja faza na pory wciaz trwa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie ryby i porów zawsze się sprawdza. Wygląda wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem za taką rybką, ale bez pora - nie lubię i już :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda wspaniale! nigdy nie jadłam dorady.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...