poniedziałek, 19 marca 2012

pstrąg tęczowy z czosnkiem, kolendrą i chilli

Wpadłam w ciąg. Rybny. Przynajmniej najemy się kwasów omega za wszystkie czasy. Na zdrowie. Tym razem kupiłam piękne świeżutkie pstrągi tęczowe.

Pstrąg tęczowy z czosnkiem, kolendrą i chilli
  • 2 pstrągi tęczowe
  • 1 ząbek czosnku
  • pół papryczki chilli
  • garść świeżej kolendry
  • kilka plasterków cytryny
  • kawałek masła
  • sól
  • olej
Pstrągi opłukać i osuszyć a następnie posolić. Do każdego z brzuszków włożyć kawałek masła, kilka plasterków cytryny, połowę posiekanego chilli i czosnku oraz połowę kolendry.

Rybki ułożyć w natłuszczonym naczyniu do zapiekania, skropić od góry olejem i zapiec - 30 minut w 180 stopniach.



11 komentarzy:

  1. o, moja ulubiona rybka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki rybny ciag jest nie tylko smaczny, ale i zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, ale piękniutkie:)

    Jeśli mogę: Bardzo!!! proszę o pomoc: wypełnianie albo rozsyłanie do znajomych! 18-30 rok życia, niekoniecznie (!) mieszkający z rodzicami. Dziękuję!!! http://www.facebook.com/events/358503757495487/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże smaczne i piękne te pstrągi; dzięki, że nam też kupiłaś - mięsko różowe i rozpływało się w ustach! M.

    OdpowiedzUsuń
  5. jem za mało ryb. zdecydowanie.
    a kiedy oglądam Twojego dzisiejszego pstrąga, ąz mnie zazdrość zżera, że nie mogę się takim uraczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to może wyprawa do sklepu rybnego?

      Usuń
  6. Wspaniała, jak dla mnie najlepsza ryba, przygotowana w przepyszny sposób;) A ja wypadłam z ciągu rybnego, bo za daleko mam ulubiony sklep rybny i zostałam bez auta:( Muszę jakoś to nadrobić i sobie poradzić, bo aż tęsknię za świeżą rybą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna jest ta rybka,pieknie podałaś mmm :-) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...