sobota, 27 października 2012

ziemniaczane chipsy

Postanowiłam spróbować domowej produkcji chipsów ziemniaczanych. Nie mam niestety frytkownicy, bardzo by ułatwiła sprawę. A tak to pokroiłam obrane ziemniaki na cieniuteńkie plasterki - użyłam do tego ręcznej krajalnicy do sera. Osuszyłam każdy plasterek na ręczniku papierowym i wrzucałam partiami na rozgrzany olej. Kidy już się lekko zezłociły wyjmowałam i ponownie osuszałam na ręczniku papierowym. Kiedy przestygły posoliłam a część oprószyłam papryką. Kiedy ziemniaczki są pokrojone za grubo robią się po ostygnięciu miękkie. Dobre, ale nie chipsowate :)

3 komentarze:

  1. Niezły pomysł na domowe chipsy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają jak te z paczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Bartuś był zachwycony? Wyglądają świetnie! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...