wtorek, 15 marca 2011

sałata rzymska

Zapraszam na sałatkę z sałaty rzymskiej z różnościami.

Skład:
  • 2 małe sałaty rzymskie
  • pół cukinii
  • pół bakłażana
  • 1 papryka
  • około 10 pomidorków koktajlowych
  • 2 cieniuteńkie plasterki bekonu
  • parmezan w kawałku
Sałatę "kawałkujemy", cukinię i bakłażana kroimy w pół lub ćwierć plasterki i grillujemy. Paprykę kroimy w grubą kostkę i też wrzucamy na patelnię grillową. Bekon grillujemy tnąc go najpierw na mniejsze kawałki. Wszystkie składniki mieszamy, dorzucamy przekrojone na pół pomidorki i powiórkowany parmezan.
Polewamy sosem - mój był taki: 3 łyżki oliwy + 1 łyżka octu balsamicznego + 1 łyżka octu borówkowego + 1 łyżka miodu - wymieszane jak winegret :)

3 komentarze:

  1. Cześć Olciu,
    Ta sałatka to coś dla mnie...moja dieta lubi sałatki :)
    Ciągle coś wymyślam, aby nie znudziło się żołądkowi:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do sosu dodałam trochę bazylii, a miskę natarłam ząbkiem czosnku.
    sałatka jest też pyszna na drugi dzień [jeśli zostanie...] jak się wszystko zmaceruje. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis, uwielbiam sałatki. Jak dostanę gdzieś bakłażan, to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...