piątek, 7 października 2011

domowy McWrap

Z reklam, billboardów spoglądają na nas apetycznie wyglądające macdonaldowe tortille. Ale czy warte są one swojej ceny i czy aby na pewno są takie apetyczne jak w reklamie? Zrobione w domu na pewno będą lepsze.

Domowe McWrap
  • placki do tortilli np z tego przepisu lub kupione
  • pierś kurczaka
  • kapusta pekińska lub sałata lodowa
  • pomidor ogórek
  • jogurt grecki
  • 1 łyżeczka majonezu
  • 2 ząbki czosnku
  • garść startego sera
  • panierka do kurczaka: mleko, 1 łyżka mąki, 3 łyżki płatków kukurydzianych wymieszane z solą, odrobiną słodkiej papryki i 1 łyżką bułki tartej
  • olej do smażenia kurczaka
Warzywa. Kapustę/sałatę kroimy w dosyć drobne paseczki, ogórka obieramy ze skórki i kroimy w plasterki lub półplasterki (można też dać cebulę ale ja ją pominęłam), pomidora pokroiłam na niezbyt duże kawałki.
Sos. Wymieszałam jogurt grecki - objętość małego pojemnika, z majonezem, wrzuciłam czosnek i wszystko to zblendowałam, można dodać swoje ulubione zioła.
Kurczak. Mięso oczyścić, pokroić na kawałki ok 2x2cm zamoczyć w mleku a następnie w mieszance mąki, pokruszonych płatków kukurydzianych, soli, papryki słodkiej i bułki tartej. Najwięcej zawsze dodaję płatków kukurydzianych. Smażyć na złoto na rozgrzanym oleju.
Efekt końcowy. Placek smaruję sosem, kładę trochę kapusty/sałaty, następnie kurczaka, warzywa, ser i polewam łyżką sosu. Zwijam w "rulon". Pycha, przynajmniej wiemy co jemy :)

14 komentarzy:

  1. tez lubię robić domowe wersje fast foodów - przynajmniej wiem co w nich jest no i nie ociekają tak tłuszczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny!! Zrobię sobie, a co!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia zrób koniecznie, a te placki sa super, w końcu chyba znalazłam placka idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować sama zrobić placki - już przepis mam zanotowany - bo rzeczywiście lubię wiedzieć co jem poza tym takie domowe wersje są zarówno tańsze jak i zdrowsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie Iza, kupny jeden kosztuje tyle co kilka domowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ja lubię takie Wrapsy, czasem sobie kupuję jak już muszę coś na mieście zjeść to albo zupa chińska albo właśnie Wraps! Apetyczne te twoje i na pewno zdrowsze! :) Ciasto sobie spisałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moi mężczyźni uwielbiają fastfood, niestety. Dlatego też staram się przyrządzać te cuda w domu - przynajmniej wiem wtedy co w nich jest, na jakim tłuszczu usmażone itd. I przyznam wtedy sama też chętnie się nimi zajadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, tak tak, lubię. Ja raczej z sałatą, no i sosu leję sobie pełno w te moje tortille... aż wstyd

    Pozdrawiam pysznie
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tortille, muszę zrobić jeszcze z pekinką :) i z mięskiem z panierką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo nawet mam placki w lodówce,ale kto mi zrobi resztę ? E tam jadę do Ciebie poczęstuję się twoim.Smacznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię domowe fastfoody. Mogę jeszcze sprzedać patent jak uzyskać miękką i elastyczną tortillę - tak jak w McDonaldzie - przed podaniem trzeba ją podgrzać na parze, a nie smażyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. patent dobry, ja przechowuje tez pod wilgotna ściereczką, albo odgrzewam w mikrofali lekko skropione wodą

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak z McD. a jednak domowe i smak i zawartość - świetne! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...